Welcome to my enchanting blog
Your pleasure is mine too

Saturday 24 September 2011

Selamat Berkenalan

Selamat Datang


Sebenarnya ini bukanlah blog pertama saya dan apa yang saya harapkan ini adalah blog terakhir saya. Letihlah kalau ada banyak blog, nak set up mail addresslah, nak sign up as a new bloggerlah dan yang paling penting nak HAFAL password. Habih tu apasal lak saya buat blog baru? Hahaha soalan cepumas tu! Ada blog terdahulu yg berupa private dan ada blog yang saya dah terlupa password. (I think i need to remind myself to be more organized!). Dan yang paling penting adalah saya ingin berkenalan dgn you bloggers out there. Boleh bertukar2 pandangan atau knowledge mengenai minat tentang fesyen, home interior atau antik. Caring is sharing... Oleh kerana saya baru kali pertama blog pasal antik/home interior tunjuk ajar daripada rakan sangat saya alu2kan.
  


Kalau tengok blog kawan2 tentang English home interior, memanglah saya surrender awal2. Hobi ni perlu duit dan saya hanyalah surirumah yang suami berpendapatan sederhana. Tapi kalau dah minat, saya cuba juga incorporate dengan tema yang lama di mana yang mungkin. Jenguk2lah blog saya mungkin kita boleh bertukar atau memperkembangkan idea. 


Saya juga mempunyai sedikit koleksi antik yang dikumpul sejak 25 tahun dulu. Bukannya banyak pun dan banyak yang saya dah buang atau beri orang  sebab dulu tak ramai yang minat dan rumah teres saya dah tak dak tempat lagi dah nak bubuh semua tu. Itu tak dikira org yang curi pecah masuk rumah saya. Taulak pencuri tu barang antik!


Walau bagaimanapun saya ingin tanya, siapa tau harga sekeping syiling Malaya gambar queen bernilai 1 ringgit (tahun 1900)/ Puas saya google yg ada hanya syiling 1/4 cent, 1/2 cent atau 1 cent. Mungkin 1ringgit tak banyak kot. Kalau sapa2 berminat pm me ok. Nanti saya upload gambar






    











2 comments:

  1. salam...dtg balas ziarah juga nak follow...tq sbb follow saya...
    kakak saya mmg ada bisnes inte-deco ala ala english...pernah kerja tolong jaga kedai dia dulu sat...mmg pompuan ni minat habis brg2 ala english...tapi saya tak beli pun...duk tahan godaan...he he...yg ada dirumah pun yg kakak bagi...sbb ada keperluan lagi yg perlu dipertimbangkan...he he...:)

    ReplyDelete
  2. bestnya ada akak yg interior designer. Apalah k
    akak saya semua kerja ngasuh budak hehehe

    ReplyDelete